Nejlepší důkaz je dobře odvedená práce

Akviziční kampaň pro Knihy Dobrovský. Ta se dle WebTOp100 stala 3. nejlepším e-mailingovým počinem roku 2018.


Blogový článek, který pomáhá zákazníkům i vyhledávačům. Díky praktickým kartičkám k tisku se navíc každý čtenář může stát zkušeným pěstitelem.

Kreativní 404 stránka, která zákazníky neštve, ale baví.

Ukázka textace hlavních kategorií pro Hudy.cz.

Stírací los pro Balistas.cz zvyšuje oblíbenost značky i retenci.

Inspirativní blogový článek pro ShopUp.

Kreativní copywriting cookies lišty pro dodavatele zdravotnických potřeb Medplus.

Ukázka webcopywritingu pro Pečovatelské centrum Prahy 7.

Ukázka webcopywritingu pro realitního makléře Tomáše Frýdka.

Webcopywriting pro cestovatelský festival CestFest.

Webové stránky apartmánu Letokruh na Kvildě.

Web, který architektku odlišuje od její konkurence.

Úvodní stránka webu celostní terapeutky a cvičitelky jógy.

Návrh funkčního konceptu a copywriting tištěného prodejního letáku.

Knižní záložka.